Zastavte jednou provždy vypadávání vlasů! Aneb triky, za které nám poděkujete.

Vypadávání vlasů trápí jednou za čas každou ženu.
Každá žena ho chce samozřejmě zastavit, ale jen málokterá ví, jak na to. Pokud i vy momentálně procházíte obdobím, kdy máte pocit, že vám vypadává mnohem více vlasů, než by mělo a potřebujete tento proces zastavit, poradíme vám, jak na to!

Za vypadávání může často skutečně mnoho věcí. Nejčastěji stres, alergické reakce nebo hormonální nerovnováha či dokonce i špatná strava.
Pojďme společně dát vypadávání vlasů sbohem!

Kokosové mléko či olej

Kokosové mléko nebo olej naneste na pokožku hlavy, svou hlavu následně zabalte do ručníku a nechte působit po dobu dvaceti minut. Následně umyjte studenou vodou a své vlasy poté umyjte jemným šamponem. Jednoduché, že? A proč zrovna kokosové mléko? To obsahuje bílkoviny, nejrůznější minerály a esenciální tuky, tedy složky, které jsou pro zdraví vašich vlasů důležité. Pokud nemáte kokosové mléko, vyzkoušejte kokosový olej, který maličko zahřejte a následně vmasírujte do pokožky. 

Cibulová šťáva 

Šťáva s cibule se často konzumovala při nejrůznějších nemocech, avšak dá se také využít jako výživový doplněk pro vaše vlasy. Šťáva z cibule je skvělým přírodním kondicionérem, zamezuje vypadávání vlasů a dokonce podporuje i jejich růst. Obsahuje totiž mnoho síry a bojuje s infekcemi hlavy. Cibulovou šťávu naneste stejně jako kokosový olej a nechte působit po dobu 20 minut. Vlasy následně opláchněte a umyjte jemným šamponem. 

Vaječná maska 

Nanášení vajíčka do vlasů je pro každou ženu hororová představa, avšak tato technika je velmi zdravá a vaše vlasy vám rozhodně poděkují. Právě vejce obsahují mnoho bílkovin, které, jak už jsme si řekly, jsou pro růst a pevnost našich vlasů velmi důležité. Vajíčkovou směs nechte působit ve vlasech minimálně 10 minut a vlasy následně umyjte šamponem a kondicionérem. 

Strava

Samozřejmě je také důležité dát si pozor na to, co jíte. Důležité pro zdraví vašich vlasů jsou potraviny obsahující beta karoten, tedy batáty, dýně, mrkev, oranžovou a žlutou zeleninu či ovoce. Dostaňte do sebe vitamín A, který je dobrý nejen pro zdraví vašich vlasů, ale také pro vaše oči.